Kontakt

Är du missnöjd med något eller vill du komma i kontakt med oss?

Vi vill gärna ta del av dina synpunkter för att kunna åtgärda eventuella brister. Vi medverkar alltid till tvistlösningar.

För att kunna hjälpa dig på bästa sätt ber vi er noggrant läsa igenom nedan information.

Synpunkter/reklamation görs skriftligen via vårt reklamationsformulär här. Vänligen se till att er reklamation är komplett med efterfrågad information och dokument innan ni kontaktar oss. Du får inom kort bekräftelse på mottagen reklamation samt meddelande om beräknad handläggningstid. Vi hanterar endast flygrelaterade ärenden, har ni övriga synpunkter gällande er resa, ber vi er vänligen att kontakta er researrangör.

Ange alltid ditt bokningsnummer hos din researrangör i kontakt med oss.

Viktigt - Fullständig reklamation bör göras snarast

Då varje enskild incident bedöms och utreds utifrån faktiska omständigheter är det nödvändigt att resenären påtalar skadan inom rimlig tid efter händelsen. För att möjliggöra en korrekt utredning som involverar såväl direkta partners samt externa informationslämnare till flygbolaget bör en fullständig reklamation vara oss tillhanda inom två månader från flygresedatum. Reklamationer gällande bagage skall vara oss tillhanda inom tre månader.